skaffat blogg!

Ja som ni ser har jag nu skaffat en blogg! Just nu har ligger jag i sängen  ( har typ precis vaknat )hos min kusin Natalie i Uppsala. Min moster väckte oss kl. 12 genom att spela sjukt hög julmusik ;/ hahah.

Igår gjorde vi inte mkt under dagen men kl. 21 äkte jag och Natalie till den grekiska föreningen och satt där med alla grekerna och spela kort. Bara lite skämmigt hhahah ..

Idag så kommer hela tjocka släkten hit och ska äta. Usch jag ska börja äta betydligt mindre när skolan börjar igen. För det finns ingen chans att äta mindre när jag är i uppsala.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: natalie

"för det finns ingen chans att äta mindre när jag är i uppsala" HAHAHHAHAHAHAHA så sant så :))



välkommen ;)

2008-12-28 @ 12:41:47
URL: http://nattuzz.blogg.se/
Postat av: ttesa

Eller hur det finns ingen chans kbnappt någon ide att försöka

2008-12-28 @ 12:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0