Kärlek ..

hur kan något vara det bästa i ens liv men samtidigt det sämsta och jobbigaste, jag pratar förstås om kärlek. asså jag hatar det! det är jobbigt att vara kär men det är samtidigt en helt underbar känsla ( när det går som man vill ) . det är bara att hoppas att allt går åt rätt håll, hjälp mig att hoppas.

Idag hade vi nationellt prov i matte och det gick nog bra, hoppas jag. hade nog nägra slarvfel här och där och förhoppningsvis är det inte så många så att det påverkar mitt vackra MVG i matte haha. efter provet mådde jag skit och gick hem, hade inte lust att bara sitta hemma så jag åkte till seglingen iallafall, fast jag inte seglade. det var rätt skoj faktiskt :)

jaja....................

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0