Orka ..

.. Kom hem från seglingen för en stund sen , gick fett bra idag, typ aldrig gått bättre haha (stolt). när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle vara lite duktigt så jag satte mig och slog upp biologiboken (har no prov imorgon) läste 3 sidor, den gav jag upp. jag har inte ork eller lust att plugga just nu . jag vet att det är viktigt för framtiden BLABLIBLABLA ! men jag orkar inte, förr pluggade jag i tid men nu , nej jag vet inte. svårt att förklara, känns som om andra saker är viktigare just nu, jag vill inte veta något om gener och DNA och skiiit, inte just nu iallafall. men på något sätt så känns det ändå som om jag kan få VG på provet, jag brukar minnas sakerna när jag är pressad, jag vet inte varför kanske har med mina GENER att göra :@. nu ska vi inte vara depressed Therese. MEN JAG OOOOOOORKAR INTE! Snälla, ge mig ork att försöka börja lägga tid på skolan igen.

Flera gånger idag har jag kommit på mig själv när jag har tänkt på en viss person som jag inte nämner vid namn. men jag blir lycklig av namnet och denna person!

Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0