städning

idag blev det gjort, jag har äntligen städat båten , med emmas hjälp såklart, tack :) det var riktigt jobbigt asså och smutsigt var det. det tog ungefär 4 och en halv timme eller något, men då hade vi en fikapaus också haha.  imorgon blire bara att cykla ut till getterön igen och börja polera båten, blank ska den bli. ni vill säkert inte ens läsa om min båt men i brist på inspiration så får ni höra om det. ska försöka hitta på något att skriva om och ni får gärna ge mig förslag.

nu sitter jag hemma hos emma och gör ingenting, eller jo jag sitter och lyssnar på när emma sjunger en låt om glass xD " galen, galen ja jag är galen i glass. glass glass glass i stora lass lass lass"  eller nått haah.
 
lovet är snart slut och jag är deprimerad haha , vill ha mer lov. !! jag måste nog göra någon konstig idrottsuppgift imorgon också , om jag orkar haha. på måndag ska vi ta skolfoto , vi ska vara "utklädda" till bratz/snobbar, kan ju bli lite trevligt kanske.

Pussssisar <33

Kommentarer
Postat av: natalie

veetuu? jag tror jag kommmer under sommarlovet :D iaf en vecka hihihiih

2009-04-19 @ 19:49:27
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0