trött ..

.. som fan asså. jag är så trött att jag inte orkar resa på mig och gå till sängen haha.

Idag var jag och emma på stan en snabbis, hon köpte skor och jag köpte solbrillor. yaay! älskar vädret asså.
efter stan stack vi till getterön där vi inte gjorde mycket alls, vi satt typ bara på campingen och cyklade runt lite. sen vid 5 började vi fixa iordning så vi kunde ut och segla. livet är så jävla underbart ute på havet asså, finns inget bättre jag svär!

Imorgon ska jag och emma till getterön och bottenmåla en lite mototbåt, kan ju bli intressant. haha . sen måste jag faktiskt börja städa i min båt men har ingen lust men med emmas hjälp kan det kanske gå rätt fort, hoppas jag.

nej nu tänker jag gå och lägga mig vare sig jag orkar eller inte.

Pusssiissar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0