wiho!

Jag älskar min nya design! Natalie du e super duper bäst :) Och jag lovar dig, jag ska försöka bättra mig vad det gäller bloggandet ^^ :) Ska skriva minst ett inlägg om dan. hoppas ni vill läsa dom haha.

Under den tiden jag inte har skrivit blogg, ca en månad, FY SKÄMS THERESE. har det inte hänt så mkt speciella saker men jag har ändå haft fullt upp. det har bara varit massa plugg hela tiden. jag vet att det inte kommer att hända, men man kan ju alltid hoppas att det bara blir mindre och mondre nu framåt våren. jusste, VÅREN. det verkar som om våren äntligen har kommit till lilla staden varberg!

Har påsklov nu och det är bara SSSSSÅÅÅÅÅÅ skönt. under resten av lovet ska jag jobba så mycket jag kan med min båt, som jag ska döpa till TesAnka. vill sjösätta och ut och segla nu vettja, häng med ;) .

Ajja nu får det räcka för ikväll. Tack igen NATALIE , I love my design !

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0