nedräkning

och jag vill inte tänka på det hahah.  åker kl ett imorgon. 15 timmar och 17 minuter kvar. idag fick jag reda på att det är ngt fel på det rummet jag och en annan tjej ska bo i så vi kommer att vi bo i ett mindre rum i 15 dagar medans vårat "riktiga" rum renoveras. varför just mitt rum ? hahah. 15 timmar och 16 minuter kvar, jag skulle ju inte tänka på det.

jag ska ta en dusch nu och sen ska jag sova, fast jag tror inte att det kommer att bli så lätt att somna som det brukar. imorgon blir det till att vakna hyfsat tidigt och packa ner det sista, vill ju inte glömma ngt viktigt.

puss <3

15 timmar och 14 minuter kvar .............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0