27 December

är här, och jag är hos antonio.. robban och philip sitter och spelar kort , antonio är i affären och natalie är nere i stan och träffar hennes gudbror. när toni kommer tillbaks ska grabbarna och jag spela fyrmannakotte, eller tecknet som dom kallar det.

jag har varit här sedan kl.1400 ungefär efter att ha vaknat vid 1200. jag är sjukt trött och ska försöka lägga mig tidigt idag. imorgon ska jag än en gång ner på stan, denna gång med natalie. väl nere på stan ska vi träffa natalies kompis och äta kina mat, inte det bästa jag vet, men helt okej.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, och vill inte att ni ska behöva läsa några tomma ord.. men jag saknar emma väldigt mkt !!<3

Puss<3

everyday was just another day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0