Abööö

inget inlägg idag yaaao :O nej men jag vaknade tidigt av att natalie väckte mig när hon gick upp 8.30 för att hon skulle jobba, det var bara att stiga upp och göra sig i ordning för en dag (förmiddag) på stan med grabbkusinerna :). jag åkte hem till dom, dom åt frukost, vi gick ut med bino(hund), och sen fik vi skjuts till stan av vår morbror...


dagen till ära inhandlades två tröjor , väldigt nöjd ska ni veta :)

stadium - 299 kr


gina tricot - 99,50
snäll som jag är, skänkte jag 50 öre till röda korset

just nu sitter jag i natalies rum efter en dusch, vi ska nämligen på grekisk fest senare ikväll. ska bli skoooj. förreste tror folk att jag typ är 13 år här, förolämpning ju!!

och jusste, min mp4 spelare är sönder, startknappen är trasig. RIP!

Puss<3

du dudu dudu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0