chilling with the bedding

okej , blev en lite skum rubrik men det passar .. jag känner mig helt skum just nu. jag vet inte vad det är men jag är absolut inte på topp, helt sliten. jag liggsitter (visst finns det ett sånt ord?) i sängen och skriver. känner att det börjar kännas i ryggen att min ställning inte är speciellt bra och bekväm, men vem bryr sig, inte jag!.
vet ni? vet ni ? snart är det nyår ! :D:D:D inte så säker på att alla visste det faktiskt. alla har säkert värsta planerna som ni planerat i flera månader, själv har jag ingen aning om vad jag ska göra. jag kommer bara att följa natalie, vi ska typ till hennes kompis på förfest och sen kanske vi stannar där eller om dom drar vidare till ngn annan fest så följer vi med. vad som kommer att ske kan bara ödet bestämma.
tror ni på ödet? jag gör det.. jag tror att Gud har bestämt ungefär vad som ska ske, men att vi kan styra det lite själva. vi har själva en fri vilja. vi behöver inte följa vår väg som lagts åt oss, men om vi gör det kommer vi att ha evigt liv, evigt liv med gott samvete. förlåt om det blev för mycket babbel nu, men det är värt att tänka på, det är värt att tänka på vad vi gör av våra liv och hur vi utnyttjar de möjligheter som hela tiden ges till oss.
vid kl 18 innan idag stack jag och natalie till hennes kompis zino, den bruden har verkligen inga gränser hahaha! (inte meningen att ni skulle fatta). vi har mycket.
alla måste gå in på youtube och söka på me singing och kolla på kinesens alla klipp, han är fööööööör rolig!!
Puss<3

all you single ladies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0