God Jul

mina kära vänner, och alla som jag känner! är otroliiiiigt trött och känner bara för att gå och lägga mig igen. jag hade kunnat sova minst en timme till, vaknade kl 8.00 och är nästintill klar för avfärd, dock går inte tåget förrens 11.51 så får vänta ett tag till haha!
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer förutom GOOOOOOD JUUUUL, ni får antagligen vänta ett bra tag på uppdatering, är inte framme förrens 16.51 och då blire direkt till julfirandet med släkten och sen kanske midnattsmässa så dont stay awake for me haha.
om ni har tur blir det en uppdatering strax innan jag packar ner datan, om ni har tur!!
Puss<3

Julen är här
Och lyser frid på jorden
Julen är här
I våra mörka länder
Kom låt oss ta varandras händer
När julen är här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0