Helt sjukt

Det är helt sjukt hur man kan sova så länge när man inte ens går och lägger sig värsta sent:O, både jag och Natalie vaknade för ca en kvart sen. Jag skulle kunna sova någon timme till om jag ska vara ärlig, som jag alltid är haha. Om jag nu ska vara ärlig ska jag säga att jag saknar faktiskt Båstad och skolan lite granna, speciellt alla sköna människor :).
Snart är jag tvungen att gå upp ur sängen, klä på mig och sånt. Tror inte att det är någon idé att äta värsta frukosten, kl. 14.00 kommer kusiner över och så ska vi baka pizza! Shiit bara en timme kvar tills dom kommer haha. Det är fan inte bra att sova såhär länge, man tappar sin tidsuppfattning helt.
Det jag vill säga med detta inlägg är God Morgon till er alla!
Puss<3

these words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0