hostan

dödar mig , känns som om jag kommer att kvävas, har hostat som en gris (?) i minst en månad nu, står snart inte ut längre, har sagt många gånger att jag måste till sjukhuset och kolla upp vad det är, men blir aldrig av,kanske dags nu? ..
ligger fortfarande i sängen, orkar inte gå upp, men det borde jag göra snart då mamma kommer hem från jobbet kl. 14.00 och om jag inte vill att hon ska få utbrott borde jag plocka ut ur diskmaskinen och kanske plocka lite fint i mitt rum, det sista kommer nog inte bli av haha .
känns som om det kommer att bli en väldigt lång och tråkig dag idag. inte för att jag har ngn lust att göra ngt speciellt.
18  19  20  [21]  22  23  24
Puss<3

im not alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0