huvudvärk

som dödar!
natalie är i duschen, och jag ligger kvar i sängen, med huvudvärk. när natalie är ren och fin, stiger väl jag upp ur sängen och börjar fixa till mig. sen äter vi nog frukost och sen blir det buss ner till staden för shopping, inte för mig (pengarna näst intill slut) men för natalie som ska jaga skor till nyår.
på tal om nyår så är det bara några dagar kvar av 2009 .. känns som om det har gått otroligt fort. på nyårsafton ska jag och nattaa bryta vår släkts tradition, att sitta inne och tråka .. vi ska dra till en av natalies kompisar på FEEST!" hahah.
nu kom natalie ut från duschen så ska sätta fart med det jag ska göra idag.
Puss<3

Ohhh helgaa naaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0