jadu

hostan vill inte ge sig, och jag vill inte till sjukan, jag och hostan ska tävla om vem som är envisast :) hihi. vem tror ni vinner?
dagen blev låååååååång som jag förutspått .. imorgon kanske jag ska vara med emma ? fast klockan 16 ska jag och mamma och kanske mina kära bröder och kolla på lägenheten vi flyttar in i i januari, fast bara i sex månader. men bättre än att bo på gatan, eller vad säger ni? lägenheten vi bor i nu ska nämligen renoveras och efter det ska de som äger fastigheten använda den själva så det är därför vi måste flytta, sen är det ju så att mamma och pappa ska flytta isääär och det är mkt sorgligt, men kanske bättre så?
Puss<3

nu tändas tusen juleljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0