Nyårsafton

Is finally here! Och igåt fick jag höra av en främmande, lite full, människa att jag liknar Pink !? Om ni vill kolla upp detta så får ni gå in på min kusins blogg och kolla hennes bilder.
Nu ligger jag i sängen, känns inte som om jag har vaknat riktigt än. Jag vill att tiden ska börja gå snabbare så att man kan börja göra sig fin, eller ska man säga finare. Kvällen är fortfarande inte riktigt spikad, vi vet inte riktigt vad vi ska göra och när, men en sak är säker , vi ska inte sitta inne hela kvällen/natten med vår släkt. vid fem, sex så kanske vi drar oss till min moster .. umgås och käkar .. sen sticker vi ut!
Gott Nytt År till alla! Jag kom på att jag inte har skrivit någonting och 2009 i helhelt och känner inte att jag orkar riktigt nu, men det kan komma senare idag eller imorgon:)
Puss<3

somebody call the cops up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0