ska jag?

ska jag börja blogga igen?
det kommer att bli som vanligt, jag bloggar ett tag , sen lägger jag av.
men har en känsla av attt det kan bli mycket bloggande i uppsala, eftersom natalie, min kusin, bloggar, då kommer det nog bli mkt nördande framför datan. och det var ju faktiskt där, för ett år sedan, som jag började blogga haha.
men jag får ta och fundera på saken. om jag ska blogga ska jag nog börja lägga in mer bilder, bara det att jag är nu hemma i varberg och kameran är i båstad och dit ska jag inte på 3 veckor haha. sladden till mobilen är också i båstad så kan ju inte ta bilder från mobilen heller. i-landsproblem? JA
Puss<3

i mina blåa sockiplast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0