trött

förstår inte hur jag kan vara så trött, när jag ändå sovit till 11.45 idag? måste vara vädret haah, ibland är det bra att ha kallt och trist väder.. då finns det alltid något att skylla på när man är för lat för att gå ut och bara sitter inne på sitt rum med datorn! :)
just nu ligger jag och min kusin, natalie, och trängs i en liten säng med varsin dator i knät. snart kommer de flesta av denna reetard släkten (älskar er) och ska äta här ... sen händer det väl inte så mycket mer idag.
Vad jag fick i julklapp:
  • 700 kr
  • MP4
  • Plattång
  • Ansiktsvatten
  • Bodylotion paket (?)
  • Nagellack (blått och rosa)
  • Mascara
  • Armband
kommer antagligen att få ngt mer av min broder och hans tjej när jag kommer hem till Varberg :) och så ska pappa köpa OC säsong 4 till mig :D
imorgon ska natalie jobba så jag ska nog ner till stan med två av mina kusiner, antonio och philip, ska bli mys :) <3
efter midnattsmässan igår så har jag bestämt mig för att försöka gå till kyrkan lite oftare, jag kände ett lugn, ett lugn som jag vill ha mer av, ett lugn som jag njöt av
Puss<3



take time to realize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0