trött

och i stort behov av ett toalettbesök, kommer snart att kissa på mig haha.
kom hem från emma för en stund sen, har varit en sköön lugn dag med pelle svanslös tittande haha.
haha , märkte nu att jag skriver haha väldigt mkt, men är inte det ett bra tecken? det betyder ju att man skrattar och är glad:)
i början på veckan händer inte så mycket, känns konstigt att jag inte ska till båstad, men mycket skönt, jullov är skönt. idag har jag laddat ner kalle ankas jul så att jag inte missar det på julafton när jag kommer att sitta på tåget 5 timmar :):) mycket glad. kommer att kolla på den på mp4 spelare typ som jag får på onsdag i julklapp, blir julklappsdelning här hemma på onsdagkväll/torsdagmorgon. åker till uppsala 11.55 ellr något och är framma 16.51, längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaar !<3
Puss<3

i got a feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0