jag hatar ..

.. sjukhus. Idag har jag spenderat 4 timmar på akuten och vad har det gett mig ? vad tror ni ? .. ABSOLUT INGENTING... jo jag fick åka rullstol till röntgen. nu kanske dom flesta undrar varför jag var på sjukhuset, jag ska berätta. på gympan hoppade vi trampets(?) efter sista hoppet kunde jag inte röra mitt knä. ni skulle känna smärtan det gjorde fruktanvärt ont. skolsköterskan tvingar mig att åka till akuten. och där sitter jag, går lite hit och lite dit. efter ca 4 timmar är jag på väg hem. utan värk men ändå. nu har jag ont igen . ajg tycker så synd om mig själv haha

ajja puss på er

Kommentarer
Postat av: natalie

du skulle tycka synd om dig själv om du bara hade skrapat upp lite HAHA!

skojja, men krya på dig <3

2009-02-11 @ 17:17:00
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0