Jaques Delille sa :

Ödet ger oss släktigar, men våra vänner väljer vi själva.


Alla väljer fel en gång
Alla blir sårade en gång
Alla brister ut i gråt en gång
Alla känner sig ensam en gång
Det är inget fel med detta men det tycks hända mig mer än en gång

Idag va den efterlängtade(eller inte) skolan tillbaks. men det var ganska så soft ändå vi slutade 13.40 istället för 15.00 eftersom vi inte hade någon so (jippie) efter skolan stack jag hem va hemma ett tag sen kom janice (tack) när hon skulle på karate kl 6 satt jag vid datan och sen kom emma vid kvart över 7 eller nåt, alltid lika roligt. sen hon gick har jag bara suttit vid datan och kollat på one tree hill asbra ! . nu ska jag nog stänga ner datan och sova! soft dag i skolan imorgon, friluftsdag och ska åka skridskor, hahha kan nog känna mig lite duktig imorgon efter som dom flesta som ska med aldrig stått på några :P haha .

Puss o Godnatt beeebisar !

Kommentarer
Postat av: emma

ja det borde du göra för du är änd bra haha<3

2009-02-24 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0