Al Gore sa :

" Ska vi bara oroa oss för terrorister eller ska vi oroa oss över andra problem också? "

Jag tror att de flesta i min klass fick sig en rejäl tankeställare idag på so lektionen. vi såg en del av Al Gores film, " en obekväm sanning " och titeln säger mkt , det var verkligen obekvämt att sitta där på en hård stol och höra hur han säger att vår värld kommer att se ut om 50 år ... hemskt att se bilderna på hur glaciärerna smälter och hur land blir till hav. jag har aldrig direkt brytt mig om miljön men det är kanske dags för det ? det ska iallafall bli kul att se fortsättningen på filmen imorgon. ni kanske tycker att jag e tråkig som skriver om miljön i min blogg men jag tror verkligen, efter att ha sett denna filmen, att miljön kommer att bli ett mkt större problem än vad det är nu. så jag säger till alla människor där ute : keep the world clean.. please!

Btw varit en rätt spännande dag idag haha !
Pussisar och Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0