eftermiddagslur

Tjuhu :) Jag somnade för en liten stund sen när jag kollade på film på datan haha, filmen var tydligen inte så bra då haha . så nu har jag haft en eftermiddagslur xD. Jag skulle varit med emma idag egentligen men hon blev sjuk :/ men träffar nog henne imorgon istället. Idag blir det bara att ligga i soffan och kolla på tv, alltså ligga precis där jag ligger nu! :) men sen senare när min mamma kommer hem från bingo (säg vad ni vill men ja, min mamma e typ spelgalen haha) så ska jag och hon ut på en promenad med herkules ( för er som inte vet så är herkules min brors hund ).

JAG ÄR TRÖTT OCH SKA NOG FORTSÄTTA SOVA SÅ PUSS PÅ ER

ZZzzZZzzZZzz

Kommentarer
Postat av: emma

men du sover alltid när du ser på film haha. jag kommer att vara frisk i morgon hoppas jag. men är aldrig för sjuk för att vara med dig<3<3

2009-01-13 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0