:/

Hej på er allihopa ( aa, eller ni som läser min blogg ). Idag vaknade jag och natalie faktiskt tidigt ( iallafall första gången jag vaknade ) vi vaknade 11, men sen efter ett tag somnade jag om och blev väckt av natalie kl 12. När vi hade masat oss upp ur sängarna och klätt på oss gick vi till våran moster för att äta potatis och biff och sås. men allt gick ju inte så jätte bra när vi skulle göra sås... det började bra men efter ett tag märkte jag att det inte var någon värme på spisen längre och då började jag kolla runt på spisen och märkte att den stod på OFF. jag ba : MEN NATALIE! hon hade nämligen lite tidigare stängt av ungnen efter att vi hade värmt biffarna och då hade hon inte fattat att  om man ställde den där snurrvärmesaken OFF så stängdes hela ungnen av. HAHA xD klantigt värre alltså.

Nu håller natalie på att städa köket och jag ligger och skriver blogg ( som ni märker ) efter att jag har packat min väska. jag ska ju åka tillbaka till varberg i morgon MYSIIIIIGT men TRÅÅÅKIGT att åka tåg själv i 5 timmar men det går nog bra :)

Puss på er och vi ses imorgon ni som är från varberg haha bl.a EMMA ( om hon nu läser min blogg, man vet ju aldrig ) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0