har man lovat ..

så har man.  här kommer mitt lovade blogginlägg.

Idaaag har har varit i skolan precis som vanligt, det va väl en helt okej skoldag. kan ju alltid bli bättre! efter skolan GICK jag till emma och vi åkte och pluppade ( handlade med själscanning) med hennes mamma. vi var på rusta också, hittade massa saker som jag vill ha i min båt!!. ( ja jag har en egen båt hih ) sen så skulle vi göra emmas gymnasieval men det var inte så lätt haha hon kan inte bestämma sig ju! haha jag har i alla fall gjort mitt idag :) stoltis. sen åt vi haha och sen så satt vi ett tag och sen så GICK jag hem haha :):) nu sitter jag här och försöker komma på vad jag kan skriva om .. hmm.. kan ju skriva om :

5 av mina dåliga vanor:
jag är helt beroende av min data!
jag kan inte hålla saker som jag lovar mig själv!
jag skjuter alltid upp saker till sista sekunden!
jag är på dåligt humör väldigt ofta!
jag litar för mkt på folk!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0