Hejsan.

jag gick aldrig till emma idag, trött!! så hittills idag har jag inte gjort så mkt, jag har haft pyjamas på mig hela dan :P kollat på tv nästan hela dan, haft datan på hela dan och så har jag gjort pastasallad MUMSMUMS mohaha.
Ikväll blir det sängen och datan och tv:n som gäller, ska kolla på let's dance wihoo .

Imorgon kommer min brorson, sebastian, hit. alltid lika söt :). så då får jag väl leka med leksaker igen jippi :D:D haha. sen efter det kommer jag med all säkerhet vara med emma, tror jag? haha .

TRÅKTRÅKTRÅK det e att bara sitta hemma men vad ska man göra ?

Puss på er


Kommentarer
Postat av: emma

oja det kommer du ätt vara för vi är ju så bäst haha

2009-01-09 @ 16:49:50
Postat av: natalie

jag vill också träffa sebastian!

2009-01-09 @ 17:19:20
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0