NÄÄÄJ..

nu är denna helt okeja (?) helgen slut.. det var ju mycket tråkigt och imorrn är det skolan som gäller, suck. idag har jag  duschat handlat städat promenerat(!) till emma handlat (igen) kollat på film promenerat och druckit varm choklad o ätit muffins samtidigt som jag promenerat (konstig jag vet). det där lät säkert lite weird men det är min dag i stora drag (HAHA, stora drag, HAHAH) Imorrn blir det som sagt skolan, börjar iallafall 9 o det är ju ett litet(!) plus. efter skolan tar jag bussen till emma för att baka en vacker liten tårta som vi ska bjuda på på (?) vårat juniorkommitemöte på seglingen imorgon. gottgottigottgott haha xD. ja så morgondagan ser ut såhär i STORA DRAG xD vakna, fixa sig, gå till skolan, buss till emma, baka, möte, hem, sova :)

jaja vi höres imorgones xD Puss

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja ett sånt liv vi har haha

2009-01-11 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0