Ni kanske har saknat mig ..

.. eller inte haha. Jag skrev inte blogg igår och det kankse var lite synd, men jag hade fullt upp. När jag vaknade på morgonen igår ( kl. 9.00 ) var det bara att skynda sig. Min morbror skulle hämta mig och natalie kl halv 11. Jag skulle ju hem till Varberg igen. Efter lite mer än 5 timmars TRÅKIIG tågresa stod jag på tågstationen i varberg och kramade Emma :). Jag Emma och pappa gick och åt pizza ( mums ).  Sen var det hem och sova som gällde, och det gick ju bra .. ett tag i alla fall. Vaknade vid halv 1 och gick upp och kollade på Mtv. Somnade lite då och då men var mestadels vaken fram till klockan 6. Då gick pappa till jobbet och jag stängde av tv:n. Sov till klockan 9 då jag gick till mitt rum och nu sitter jag här och bloggar om min gårdag och min natt. Trevligt! Är ganska pigg faktiskt.

Idag ska jag till Emma, vi ska först gå till Onoff för att hon ska köpa en ipod och jag kanske ska köpa singstar (om det är rea) hoppas. Sen, om det inte blåser allt för mycket ska vi åka skridskor på getterön . Jippi haha.

Jusste måste tacka Natalie och alla de andra i Uppsala för ca 2 roliga veckor:9 TAACK. Vi ses snart igen!

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: natalie

ja, vi hade det trevlans :)) tack själv

2009-01-07 @ 12:55:46
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0