Stolt x4

Jaduu -.- 
Idag var det bara att gliva up tidigt, plattta mitt hår som var kaos (som alltid) put on make-up o sånt och klä på sig (konstigt om jag inte hade gjort det menmen.). Inte nog med att det blev stressigt så när jag öppnar dörren för att GÅÅ till skolan (stolthet nr1) ser man att det snööar, okej jag älskar snö men bara på julen och om det är mycket! Så jag kommer till skolan, I TID (stolthet nr2) , och ser ut som en snögubbe. Inte nóg med det har jag vart nära på att ramla och typ dö minst 10 gånger på vägen till skolan.

Efter skolan var jag med emma vi ............................... gjorde ingenting hahah som vanligt. halv 8 kom pappa och hämtar mig. jag tänkte att jag skulle lata mig framför tv:n men så blev det inte. Jag tog på mig gympakläder och stack till gymmet och tränade (stolthet nr3). Muchooo jobbigt och duktigt av mig , känns som om jag kommer ha rejäl träningsvärk i mina armar imorgon. När jag kom hem ( typ kl 9 ) tänkte jag duscha och sen sova, men så blev det inte helller för när jag hade duschat gjorde jag min no läxa (stolthet nr4) som vi "gladeligen" hade fått, hade tänkt att göra den imorgon men skönt att ha fått den gjord :).

Jaja Godnatt på er vänner eller inte vänner haha PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0