.

tänk vad vi människor är tråkiga egentligen. dag efter dag och vad gör vi ? samma sak som vanligt. vaknar tråkar somnar. vilket liv vi har. bara gå runt och göra ingenting. tänk va t.ex apor måste ha det kul. (hahah jag e sjuk) men asså ärligt dom hoppar om kring och bara är . men inte vi . nej vi måste jobba och gå i skolan . man snackar om frihet men enligt mig är ingen människa fri. vi bor i våra lägenheter/hus och stressar vilar för att sedan stressa igen. haha vilka liv. xD

Det var bara en liten parentes som man visst säger xD haha

Just nu ligger jag i sängen och har datan i knäät . helt underbart. den här veckan har gått så otroligt långsamt och jag tror att det beror på att jag fyller år på tisdag. jag önskar att man inte behövde gå runt och vänta på saker . kan dom inte bara komma. och egentligen hur kul är det att fylla år egentligen. man är bara glad de första 2 timmarna av dagen sen ätergår allt till det vanliga och tråkiga som jag nämde ovan.

ajja nu ska jag nog kolla på ett avsnitt av one tree hill (om jag orkar) sen ska jag sova min skönhetssömn ahah

GODNAAAATT !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0