Hmm

Känner att jag har väldigt dålig på att skriva blogg nu för tiden, är iallafall dålig på att uppdatera. men ni får påminna mig haha :) Ni får också säga ämnen som jag kan skriva om, är kanska bra på att filosofera om jag blir intresserad av ett ämne haha.

Idag var jag lite på stan och jag hittade en as söt rosa klänning som jag nog ska köpa till dansen som alla nior ska ha här i varberg om 2 veckor. Har egentligen ingen lust att gå men vad gör man inte för att få kompledigt haha. känns som vi har väldigt mycket i skolan nu fast vi egentligen inte har det, det är bara några arbeten som ska in innan påsklovet och känner att jag får ta tag i dom snart så jag inte sitter en vecka innan dom ska in och råpluggar! vill inte stressa upp mig, vill ju ha ett liv också. nu kom jag på ett ämne hahaha:

Många säger att jag är en pluggis men dom har helt fel. jag pluggar lika lite som dom om inte mindre. brukar alltid göra mina inlämningsuppgifter kvällen innan eller till och med på morgonen samma dag. okej, jag har bra betyg men måste det betyda att jag sitter inne hela dagarna och inte har ngt liv. NEEEEEJ! jag kan bli irreterad väldigt lätt när folk säger att jag pluggar hela dagen när jag i själva verket inte gör det. om vi ska ha prov så pluggar jag verkligen inte mkt. jag brukar läsa i boken (om vi har ngn) och anteckningarna en gång, inte mer. att jag får VG/MVG på in princip alla prov beror nog på att jag har lätt att lära mig inte för att jag tkr det är kul att plugga ( för det gör jag inte ). så nu tycker jag att min klass ska sluta kalla mig för pluggis (haha) för jag pluggar inte mer än dom. så som i mkt andra ämnen : ta reda på fakta innan ni talar!

jaja nu sitter jag hemma hos emma och gör ingenting vi har precis sjungt singstar och nu har vi inget att göra men nu har jag suttit och skrivit blogg ett tag så det räcker nog för denna gången.

Hörs ikväll om jag kommer på ngt att skriva om annars hörs vi imorgon!

PUSSPÅEEEER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0