Wihoo

så bra jag är ! haha, inte många som lägger in 3 inlägg på en dag, och det kommer nog mer :P
iallafall nu är jag hemma och väntar på mamma för att vi ska gå och köpa min klänning! (YÄÄÄJYÄÄÄJ)
emma ska också komma. kuliiigt. hhmmmmmmmmm vad kan jag skriva om. kanske utseénde fixering. aa så blir deet:

jag stör mig på alla som bara bryr sig om hur man ser ut och vad man har på sig. jag är inte den snyggaste personen och jag klär mig inte enligt vad som är inne. jag klär mig bekvämt och det är det viktigaste. att man är bekväm med sig själv och det är jag. visst det finns alltid saker som man vill ändra på men man ska inte så tvångstankar om att man vill ändras utan man ska vara den man är och vara bekväm i det.

det är konstig hur man kan gå från att vara hur pigg som helst till att bli sjuuukt trött. detta har hänt mig idag . helt galet!. trötttrötttrötttrött. nui kommer jag inte på ngt mer att skriva så hejdååå

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS <3

Kommentarer
Postat av: emma

du är alltid tröt haha

2009-03-06 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0