Fredag!

till mina få läsares förvåning ska jag idag diskutera ett, inte tre som jag sa, ämne! har haft mycket att tänka på under denna veckan så har inte kunnat tänka på bloggen någonting faktiskt!

Jag tycker att alla människor har rätt att tycka och tänka som dom vill! men att uttala sig om att dom är bättre än andra förstår jag mig inte bara på! om man skulle lyssna riktigt noga så skulle man kunna höra hintar om att ngn är bättre än ngn annan varje dag ! i bloggar är detta en vanlig förteelse! kända bloggare tkr dom är bättre än andra och skäms inte för att skriva och säga detta rakt ut!! jag anser att det inte finns folk som är bättre än andra. det finns såklart dom som är bättre än andra på fotboll, mode, skolarbete mm. men detta kan man inte räkna med om man ska se hur värda olika människor är. alla är lika värda och finns på vår jord av en anledning, inte av en slump!

blev lite kort nu, skulle kunna skriva mer men står rätt still i mitt huvud nu.

imorgon är det mårtengås och sen HEEEM blir en kort helg hemma men gör att för att komma hem.

btw GRATTIIIIIS TILL MIN BROR MIKAEL SOM FYLLER 20 ÅR IMORGON och framförallt till MIN MAMMA SOM FYLLDE 53 ÅR IGÅR grattis!! älskar er!!

puss <3

everything felt so right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0