i will try .. again

jag blir så arg på mig själv, jag vill blogga men jag gör det aldrig, varför?
jag måste försöka ta tag i det här, men jag behöver eran hjälp! kommentera, ge tips, tvinga mig att skriva, vad som helst !!
har precis slutat skolan, skulle jobbat med ett samhällsarbete sista lektionen men det går inte, mitt huvud står till. känner på mig att jag kommer att sitta med det där jävla arbetet hela torsdags eftermiddage/kvällen eftersom arbetet ska in på fredag. men på något konstigt vis så jobbar jag mycket bättre under stress och press!
Splittring
Splittring ska snart ske
Hur kommer det egentligen att bli?
När ni skils åt
När jag kommer att stå i mitten
Jag är orsaken till att ni har hållit ihop så länge
Ni klarar inte mer
Tror egentligen inte att jag skulle göra det i längden heller
Men varför just nu
Kunde ni inte väntat tills jag tröttnat
Tröttat på att hålla ihop er¨
Jag vet att detta förmodligen är enda lösningen
Men jag önskar att det inte var så här!
Puss<3

A good night

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan lägga upp bilder o så ibland :))

2009-12-04 @ 16:52:34
Postat av: natalie

<333333333333

2009-12-16 @ 18:34:32
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0