Lördag!

är kvar i båstad till allas besvikelse, haha. vaknade för typ en timme sen, louise kom upp och jag gjorde en inbakad fläta på henne, finfint!

idag har jag planerat att ta det lugnt fram tills det är dags att göra sig iordning för kvällen, mårten gås i kväll. ska bli skoj att se alla spexen!! vi blir upphämtade på skolan kl 18.00 och innan dess ska jag ha hunnit packa, duscha, bli snygg(hihi). ni får nog bilder från kvällen i morgon! ska försöka !ta några med mobilen. ungefär kl 23.00 kommer pappa och hämtar mig och kanske louise i båstad. jag skippar efterfesten, jag vill hem!! träffa mamma och pappa mfl.

kanske skriver ett inlägg senare!
puss<3

take time to realize that youre worth it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0