saknad

Att sakna något är svårt
Att sakna någon är svårare
Att sakna kärlek är svårast

det har varit en lång första skoldag efter lovet idag.
jag gick upp kl 6 och duschade och så, 7.21 gick tåget. jag var framme i skolan typ 8.45, tog det bara lugnt en halvtimme och slutade skolan 16.00. åt för en liten stund sen.

ligger i mitt rum just nu, har kollat lite på 90210 men känner att jag inte är på humör för film just nu, vet inte vad jag är på humör för.

jag tror att jag ska starta min egna lilla "tradition" här på bloggen, jag ska, varje vecka försöka hitta 3 saker/ämnen som jag på fredagen ska skriva ett inlägg om. om ni har förslag på saker/ämnen så skrev dom gärna till mig.!!

Puss <3

youre one in a million

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0