snart slut

ja nu är lovet slut och jag har lite ångest över att jag inte har bloggat någonting på sjukt länge, men för att kunna blogga måste man ha :

Tid
Inspiration
Lust


och jag har tyvärr inte haft som här sakerna på länge!? vad vill ni att jag ska skriva om för det känns som om jag bara skriver om samma sak i varje inlägg, vill att min blogg ska vara kul att läsa.
jag älskar verkligen att skriva, skriva är något jag brukar göra om kvällarna när jag inte har något att göra och jag antingen känner mig lite nere eller glad. vill ni att jag ska dela med mig av mina texter? jag kan ju ge er ett litet smakprov:

Solen går upp och ner varje dag
Ibland syns den och ibland täcks den av molnen
En människa är likadan
Vi går upp ur sängen och går och lägger oss varje dag
Ibland vill vi att alla ska se oss och smittas av vårt humör
Men vissa dagar vill vi bara gömma oss
Gömma oss bakom något såsom solen gömmer sig bakom molnen
Man kan inte vara glad alla dagar
Men det betyder inte du är dålig
Du är ingen sämre människa för att du inte vill synas
Solen är inget dåligt bara för att den ibland inte har ngn lust att visa sig


im starting with the man in the mirror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0