Konstiga, vi vet

but we like it, yes we do. hahah alla tyskarna måste tycka att jag och louise är crazy säkert av många anledningar men idag så kollade jag och hon på HSM och halva HSM2 och ibland gick vi ut till dom andra som kollade på någon annan film och sjung lite vackert haha : WE ARE ALL IN THIS TOGETHER nananna WE'RE BREAKING FREE (8) jaja men vi är som vi är och dom åker imorgon och det gillar vi ännu mer

 

en annan sak som jag gillar är att jag åker till varberg imorgon och då blir det troligtvis film och godis med min brors tjej och säkert min bror också, på lördag blir det vikingasegling singstar och 100års jubileum :) söndag tar jag det nog lungt med emma :)

 

Puss <3

 

När ingen vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0