länge sen ..

.. jag bloggade sist och emma tyckte att jag skulle börja igen så varför inte. ibland är det skönt att skriva av sig fast jag inte skriver så privata och intressanta saker.

idag var det meningen att vi skulle haft vikingaseglingen men det blevv inte av pga galet mkt vind. jusst nu sitter jag bara här i vardagsrummet. min bror och en tysk sitter och spelar guitar hero. 18.21 går tåget till båstad. :) imorgon har jag ingen skola utan jag tyskarna och de andra värdarna åker till helsingborg och har svensk shopping haha kuuliiigt.

vill bara säga till Joel och Olof, som säkert inte läser det här men ändå, ha det super duper bra i australien och skynda er tillbaka, vi kommer sakna er!!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt blogga tääääsch! saknar dig! /äääsch<3

2009-10-04 @ 16:30:25
Postat av: Therese

SAKNAR DIG MEEEED ÄÄÄÄÄSCHIIII :) <3

2009-10-04 @ 17:04:51
URL: http://ttesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0