orkar inte

jag är så otroligt trött, och nytt plugg bara kastas över mig hela tiden som om jag var ngn jävla pluggmaskin eller något. men en sak är säker, jag tänker inte ge upp jag tänker kämpa tills lovet som är väldigt efterlängtat, behöver verkligen vila ut.

resan till uppsala är iallafall bokad, åker julafton typ 11.50 , ska bli skönt att komma bort, men jag kommer inte komma bort helt från plugget eftersom jag måste plugga ett kapitel matte under jullovet eftersom jag läser före alla andra för jag vill läsa matte D. Natalie, hjälper du mig med matte när jag kommer (matte A) kapitlet funktioner!? :) tack haha

saknar alla i varberg. men jag vill inte klaga för mkt , jag har det trots allt bra är i båstad men det märks klart och tydligt att vi på internatet behöver komma ifrån varandra ett tag, alla är helt galna. så som sagt lovet är efterlängtat, skynda !!

Puss <3

Tillbaks på ruta ett

Kommentarer
Postat av: natalie

JAJA HARU BOKAT OCH GREJER? :D WIHOO HIHI, självklart hjälper jag diiiiiiiig gumsan, jag ska fan börja matte c efter det lovet.... panik VI FIXAR'T

2009-10-15 @ 13:22:05
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0