rast

och den är lång, den började för en timme sen och slutar 5 över 1 , rätt jobbigt faktiskt. glad att jag bor på skolan så att jag bara kan gå upp till mitt rum och ta det lungt, undra vad alla andra gör i kylan? sjukt kallt i skolan just nu, pannan har inte kommit så alla sitter med jackor i klassrummen, men jag tror vi ska vara glada, var tydligen ännu kallare föra året.

just nu sitter jag på golvet på min toalett i mitt rum, enda stället där internet fungerar bra hahah . ska snart gå ner och se vad alla andra gör sen blir det matte. när jag har slutat ska jag skriva historia arbete sen vet jag inte.

blir nog HSM3 ikväll i matsalen, jag och louise kommmer sitta bänkade haha.

puss <3

Why does it hurt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0