seg dag

ja idag är jag oerhört seg och det är nog dom flesta här. tror att nästan alla här på internatet har sovit dom senaste timmarna, trötta sen igår kanske ? :P

igår va en hyfsad kväll, det roligaste va när vi höll på att fixa oss. 5 tjejer som springer runt och provar skor och klänningar, fixar håret och sminkar sig. kan det bli bättre!? tror inte det haha.       


fick tillbaka mitt samhällsprov igår och , hade gått as bra :) 46/48 stolt är jag, tror inte att det kunde ha gått bättre, var väldigt osäker när jag skrev det men det visade sig att det behövde jag inte vara.

Dagens tanke går till emma som jag saknar väldigt mkt och som nu har skaffat blogg :) 

Puss<3

You are beautiful 


Kommentarer
Postat av: emma

grattis till provet. du är as bra:)GRATTIS<3

2009-10-08 @ 19:23:18
URL: http://snoran.blogg.se/
Postat av: Therese

Taaack gumman ;) vi ska äga i helgen <3

2009-10-09 @ 00:00:30
URL: http://ttesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0