skolmästerskap

snart ska jag dra mig ner till hamnen där skolmästerskapet i orientering ska starta, inte alls på humör för detta nu. ont i halsen, trött, fryser och saknar massa människor! jag tycker dock att det är helt okej med orientering men jag tänker inte springa och anstränga mig för att komma på en bra placering som jag inte skulle gjort även om jag ansträngt mig men ändå ahah! jag tänker gå i rask takt och se till att inte gå vilse ! haha .

åhh blir riktikt avis när jag ligger här och tänker på att vissa just nu sitter i ett flygplan på väg till ett betydligt varmare ställe, usch vad jag fryser.

 

Puss<3

 

i said BRR its cold in here it must be som Clover in the atmosphere i said oohhioohhioj ice ice ice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0