snart sova

idag har inte hänt så mkt, efter skolan har jag bara tagit det lungt. tänkt på en del saker. tänkt på att många har svårt för att visa känslor. jag är däremot enligt mig väldigt öppen, om jag är arg så visar jag att jag är arg, om jag är väldigt ledsen så gråter jag öppet, om jag gillar ngn väldigt mycket så försöker jag alltid visa det, fast det kan vara mkt svårt!

imorgon, eller ska man säga idag, så är det ngt konstigt i skolan , ska iaf inte ha några lektioner. efter skoldagen ska jag duscha och fixa iordning allt som ska fixas inför balen på kvällen, är verkligen inte taggad! men vi får hoppas på det bästa!

Puss <3

how come you the one?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0