14 april

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Skulle ju varit på kommunhuset 8-15 för att, med Louise, få hjälp med kommunpraktiken, dock var vi klara redan vid 9.30 så jag och Louise satte oss på biblioteket en stund. Vi hann också med en snabbis på stan innan vi gick och åt på Campino. Mums. Senare har jag bara tagit det lungt hemma, varit lite på getterön också.
Imorgon blir det att skriva på arbetet. Detta har jag bestämt mig för att göra på getterön medan pappa och några andra gjuter golv, kan bli skoj att titta på men jag hoppas att jag kan skriva mycket på arbetet, helst nästan helt klart så att jag kan ta det lungt resten utav veckan.
Känner att det blev ett väldigt tråkigt inlägg och det var ju inte riktigt så som det var tänkt
Ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det.



Bild på mig och Ted från hemresan från Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0