2 April

Blev ni lurade igår? Not me!1

Dagens planer är att jag vi 12 ska dra mig in till Espresso house och träffa Karin gullet! Efter det drar jag mig ut till Getterön och ser om jag får något gjort där, det har jag inte fått dom senaste dagarna, jag har inte känt suget.
Det är lite hemskt att alla andra börjar sitt påsklov nu när mitt snart är slut, på måndag kväll åker jag ner till båstad och tisdag morgon blir det upp till Stockholm med skolan, så man kan ju nästan säga att jag har lov den veckan också. Det bästa med veckan i huvudstaden kommer ju helt klart vara att jag ska träffa min fina kusin Natalie på onsdagen! dunder dunder. HON FYLLER 18 SNART! Och till alla er som säger att det är långt till den 12 juni, DET ÄR DET INTE ALLS !!
Puss HAj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0