20 april

Huvudvärk och trött. Jag orkar inte skolan, jag vill bara ligga inne på mitt rum, fatta skönt det skulle vara. Visst skulle det vara härligt om vi typ fick vara lediga en dag extra på under vecka, typ i mitten på vecka, eller om typ ett dygn var 48 timmar, då skulle man kunna ta det lugnt mycket längre! Åh jag vill inte börja skolan om 14 minuter , jag vill inte, jag orkar inte, jag har ont i huvudet. Men jag måste gå till skolan , jag hatar att missa massa saker. Jag hatar när man har varit borta och kommer tillbaka och inte fattar någonting. Dessutom har jag datakunskaps prov idag, har inte pluggat någonting för att jag har haft fullt upp med den så kallade kommunpraktiken som har sugit hårt. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
efter skolan ska jag i alla fall åka hem timm Varberg för att segla, sjukt kul! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MELLANDAAAAAG!<3

2010-04-20 @ 20:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0