26 april

Är det någon mer än jag som har tycket att april går väldigt fort, jag tycke rinte att det var längesen som det var första aprilp och alla gick runt och lurade varandra. Det är bra att tiden går fort men på något sätt vill man att den bara ska stå still, så att man kan få stanna i nuet och bara ta det lugnt.
Snart är sommaren här och den här sommaren har jag bestämt att den ska bli den bästa. Jag har hela början på sommarlovet till att bara vara, den ska jag jobba i tre veckor med det som jag älskar mest, segling. Det är så underbart skönt att man kan arbeta med det man brinner för, jag ska bli sommarens bästa instruktör, så är det bara. Sen har jag typ tre veckor till på lovet som jag bara ska ta det lugnt på.
När skolan börjar igen ska jag börja tvåan, tror att det kommer bli ett tufft år, näst sista året på skolan, men så kanske man inte ska tänka.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0