4 april

Nääst sista dan på mitt påsklov och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Planerna är nog att åka ut till getterön som vanligt och göra klart det jag påbörjade i måndags, eller iallafall fortsätta med att riva ner mattan i båten.
Jag har haft bloggtorka länge nu och jag känner att jag bara uppdater helt random och onödiga saker, inläggen blir två rader långa och jag inbillar mig själv att det är ju bättre än ingenting, men vill ni ens läsa om vad jag gör och inte gör om dagarna, jag tror inte det. men jag ska ändå fortsätta att blogga som jag gör för att jag själv ska kunna läsa det senare.
Hoppas alla hade en bra kväll igår och inte är för bakis idag ;)
Pussshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0