Sitter nu på tågstationen i halmstad. Ha...

Sitter nu på tågstationen i halmstad. Har varit på kurs här hela helgen och nu ska jag ner till båstad. Har under helgen fått nya uppfattningar om människor jag inte kände så bra innan. Har varit väldigt tråkigt vissa stunder och väldigt roligt andra stunder men det är ju oftast så det är. Jag saknar en viss person och tycker att denne kan höra av sig till mig. Så svårt kan det ju inte vara, eller? När jag kommer ner till båstad blir jag hämtad av louise på stationen, ska bli skönt att slippa gå till skolan. Sen blir det duschen och att plocka undan lite i mitt rum och så får vi se vad som händer ikväll. Hoppas på något kul i alla fall! Puss , nu kommer snart tåget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0